22 maj 2011

Helgen har varit kanon! I fredags bar det av till göteborg med kusinen och flera, för att kolla på den grymt duktiga Veronica Maggio. hoppade runt som en galning och sjöng med, vi fick dock tusen arga blickar på oss. om dom inte tycker om musiken och iiriterar sig på folk som gör det, var har dom då där att göra? :S hoppas iaf på en bättre publik på peace and love ;) I lördagskväll var man med kompisar vid almenäs och typ gjorde ingenting, hehe men det var mysigt :) Denna söndag skulle jag egentligen ha spenderat till plugg! men det är något med söndagar, jag kan ALDRIG plugga då! även om jag verkligen försöker, dricker kaffe och allt :S det går bara inte.. åååh! blir till att sitta hela veckan framför studier! ruuligt. förutom på Torsdag, då det är arenacampen :D skojskoj!
En bild från i Lördags. tycker mitt hår ser mkt ljusare ut.. :S 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så fin :)

2011-05-23 @ 17:09:28
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0