18 maj 2011

industriella revolutionen, gustav vasa, fördjupning om ett fattigt land, svenska prov, matte nationella.. detta är några av de uppgifter som jag har kvar att göra i skolan! så sjuuukt mkt att jag inte ens vet hur jag ska börja :S eller joo ska skriva om industriella revolutionen, lite kul är det iaf :) sjukt pepp inför helgen, även om jag inte har något planerat direkt.. sugen på att dra till liseberg på fredag och kolla på Veronica Maggio! inne i en sån period nu då jag bara lyssnar på hennes låter, så det skulle vara fett kul! men om man bara har 14 kr på sitt konto kanske det inte är så stor chans att jag kommer iväg.. :S men ska prata med min kära och snälla syster (a) hihihi <3
Nu ska jag rå studa, precis hällt i mig en energidricka så det ska förhoppningsvis hjälpa mig på traven (y)

Kommentarer
Postat av: simone

Skön tjej där :d

2011-05-25 @ 15:23:53
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0