Möhippa!

käkade på oliven idag med jenny, huur gott som helst! var som ett avsked till att hon åker till USA i tre veckor :( ledseeen.. sen köpte vi med oss godis och stack vidare till mia, var  där en stund och sen vidare till mig! planerade lite inför peace and love och åt tårta :) myys <3 älskar de tjejerna mer en allt! de stack hem för ett tag sen och sen har jag planerat lite inför packning, vaknar halv sju imorn för att åka på spa tillsammans med systrarna och kusinerna, möhippa för min kusin är det! jätte kul ska det bli :D så nu är det nog dags att soova tror jag.
pusss sov sött.

Kommentarer
Postat av: Bellsan

snygghannis!

2011-06-14 @ 22:54:22
URL: http://bybella.devote.se/
Postat av: Mimmiiiss

Besök och kommentera gärna min blogg! :)

2011-06-18 @ 14:46:11
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: ida

där hade du ju fina lockar???!

2011-08-09 @ 22:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0