4 juni 2011

haft en trevlig långhelg! solat, ätit gott och varit med vänner :) idag var jag först på almenäs och solade med söta daniella, nästan föör varmt var det, iaf när man inte badade. vid 5 tiden stack man till sandareds strand för att spendera några timmar med grillning, volleyboll och gott umgänge. köpte sedan hem mig en ben & jerry, och har nu frossat det samtidigt som jag tog mig tid till att äntligen se alice i underlandet. helt okej var den, trodde den skulle vara bättre dock. imorn hoppas jag på ytterligare värme så att man kan bättra på brännan lite ;)
jag har inte börjat inse än hur få dagar det är kvar tills det är sommarlov!! eftersom att jag är ledig på måndag så är det bara 3 skoldagar kvar! och dessa dagar kommer nog tillmestadel bara bestå av roliga saker :D tisdag sticker man och kollar på bal, onsdag ska bi göra massa roliga saker med klassen, och på torsdagen vet jag inte riktigt :) sen på fredag slutar vi och sedan blir det att kolla på studenten och gå på studentfest :) kulkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0