110121

Sov hos syster inatt, kom hit vid 9. Impulsfärgade håret, hehe blev väldigt bra tycker jag! Sen har heidi fixat med min blogg, inte riktigt färdigt än men snart, fint blir det iaf :) Under dagen har jag varit i skolan, hade matte, teckenspråk och religion. Nuu sitter jag i heidis lägenhet och är hundvakt till tyson.. gick precis ut och gick med honom.. fyyy vad han drar! som vanligt blev jag förbannad på honom och drog honom in igen, thehe. nej men nu ska jag rota i heidis kök efter något gott.. puss



Kommentarer
Postat av: emsut.



Vad snyggt det blev här.

Kanske ska be Heidi göra om min blogg också.. :P

2011-01-21 @ 18:44:58
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0