110117

Tjennaaaaaa,, inte mkt att skriva men Heidi frågar hela tiden när jag ska uppdatera.. Iaf slutade skolan kl 1, stack till heidi och chillade där lite innan mamma plockade upp mig vid halv 4 tiden :) kom hem, satt vid datorn och åt lite, nu sitter jag kvar och jag har inte kommit igång med pluggandet.. trodde man skulle få ny energi av att ha lov, men icke sa nicke! min energi går åt till något annat!;( jag tror också att jag inte orkar plugga för att jag hela tiden längtar till sommaren! asså det är helt sjukt hur mycket jag vill till ett varm land, att det till och med orsakar till att jag inte orkat plugga.. får ta och skärpa mig eller åka med någons resväska utomlands:P heheh nu blev det ganska mkt ändå, så byebye..

Kommentarer
Postat av: Heidi

Tack :)

2011-01-18 @ 00:43:46
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0