en helt okej tisdag

En hyffsat bra disdag har man haft! Bad stod på schemat för SP10O, livräddning mm blev det, så du vet ni att om nån drunknar i min närhet är jag beredd ;) Efter det blev det att skynda sig till skolan för att äta en snabb lunch som bestod av sprödbakad fisk, mums alltså!! denna rätt får vi ALDRIG i skolan..... sista lektinen blev Svenska där vi nu har börjat arbeta om Bellman, tydligen finns det massa historia bakom bellman skämten, och detta ska vi nu ta reda på.. fuun! Nu ligger jag i sängen helt utmattad och väntar på att jenny ska komma och göra mig sällskap, hon ville att vi skulle basta och sen rulla oss i snön.. får la se hur det blir med det haha. förövrigt så börjar jag få panik med att köpa julklappar... måste börja köpa nu! även om jag typ inte har några pengar haha.. :( nej nu ska jag få i mig nånting att äta, puss och kram! ska försöka blogga oftare!!
En fin bild från i helgen, jag och jenny bodde några dagar i hennes brors lägenhet medans han var ute och reste! uunderbart var det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0