8 december 2011

Idag är en dag då jag bara känner för att krypa under sängen och gråta, och det var ungefär vad jag gjorde.. kom hem, fixade lite mat och kollade några avsnitt av vänner, sen slocknade ögonen från sex till kvart i åtta. hade lovat mamma att städa mitt rum, men är verkligen inte på humör för detta.. vill bara lägga mig och sova igen. Får la se hur det blir. Snart är det iaf helg, och mina planer är att ta det LUUGNT! minns inte senast jag bara var hemma och slappade? imorn hoppas jag att det bjuds på tacos här hemma och att ida kommer hit, annars blir jag arg, HÖR DU DET IDA?? heheheh sen på lördag kl 12 befinner jag mig med mina sötnosar isabelle, tove och felicia i ishallen för att försöka lyckas med att åka skritskor! efter det tar vi bussen till mig och jag ska introducera dom för min backe för första gången haha, undra hur det kommer gå? hemma hos mig väntas julbak och massa myys! så mina planer ser ändå väldigt lovande ut! :D
Ha det bäst, puss och kram! 
Denna låt går just nu i repeat hos mig, smälter<3 

Kommentarer
Postat av: H

det låter som finemang planer!!

2011-12-09 @ 19:24:37
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0