överraskning mm..

hejhopp sommaren har gått riktigt snabbt! men den har ändå varit både underbar och ganska deppig av olika anledningar, haha. Hunnit med en hel del faktiskt. Kom hem från Danmark i söndags. var där med min kusin och massa andra random personer jag inte kände så bra men som visade sig vara riktigt trevliga och roliga människor! denna resa var den sjukaste av alla resor jag gjort i. helt underbart kul var det.
Denna vecka har spenderats hemma typ, tagit det väldigt lungt. Varit med kompisar och tkväll mm :) tkvällen var speciell kan man ju säga, kom iaf därifrån med ett leende på läpperna av någon anledning, haha. Natten till fredag kom släktingar från Finland på besök, så denna helgen har man spenderat med dom. kulkul, hade varit ännu roligare om jag nu kunnat prata finska.. men förstå kan jag ju, så det är bättre än ingenting.
Igår fick jag även en överrskning av mina föräldrar och syster, och det var att jag och heidi skulle få åka utomlands!! :D så nu är det bestämt att den 14de augusti bär det av till Rhodos för andra gången med heidi :D kommer bli så grymt kul, och soom jag har längtat efter att komma iväg till ett varmt land!! underbart ska det bli <3
Dagen kommer nog spenderas hemma troligen.. önska att nån kunde smsa till mig och säga att vi kan sticka ut! grymt sugen på att göra något skoj. men ajjaa annars blir det nog att kolla älskade gossip girl :D pussshejj

Kommentarer
Postat av: H

Visst den här bilden är fin på dig, men nu vill jag gärna se nåt annat! uppdatering tack :)

2011-09-10 @ 01:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0