true blood och geografi

söndag och jag måste verkligen plugga, men söndagar är verkligen den sämsta dagen att plugga på enligt mig. Man hittar alltid andra saker att göra, som att sitta ända tills nu och titta på true blood:S super bra serie som jag kan rekomendera btw;D 

Helgen har varit super, inte gjort något speciellt men det är alltid skönt:) i fredags kom katja hem efter låånga två veckor, mys med tacos och så. lördagen var det 100% tonår, alltid lika trevligt, blev grillning, beach volleyboll och såpa bandy:) kom hem vid halv 12 och så blev det sköna sängen med datorn i knät och ännu mer true blood:P hehe.
imorgon börjar man skolan 10.45, ganska skönt men för ändå ta bussen 20 i 10, ska fråga om jag för sova hos syster ist, lite sovmorgon blir det allt. nuu ska jag plugga det urtråkiga ämnet geografi.

byebye så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0