15e september 2010

sjuuukling.. 2 timmar i skolan sen åkte jag hem, kände att det inte var så kul att sitta i skolan när man nyser och snorar hela tiden, så nu sitter jag hemma och håller på att somna, trött. cola och buffy har det blivit, bästa medicinen:) funderar på att sätta mig och se på twilight, ett tag sen man såg den nu!! skamligt att det har gått över 2 månader senast jag såg den!!! skäms:P
nu har det iaf snart gått en månad som man har gått på gymnasiet. Har nog aldrig trivts så bra på en skola, eller jag HAR aldrig gjort det:D haha, älskar klassen, skolan och lärarna! kommer nog bli 3 bra år!;)









Kommentarer
Postat av: Anonym

superhärligt att höra att du trivs! puss

2010-09-15 @ 18:48:56
URL: http://septemb3rbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0