blablabla

Tiden bara flyger iväg. kommer inte ihåg vad jag gjort nu dom här 7 timmarna jag har varit hemma.. har jag pluggat?? känns iaf inte som det. Men jag har inte tittat på tv iaf, vilket är bra. är dock beroende av facebook, nu när man har fått trådlöst internet kan man vara inne flera timmar utan att märka det. Det är kanske där min tid går hela tiden. Framför datorn med facebook och alla bloggar man förljer. INTE BRA. Följer ju ganska många bloggar. Kenzas.se Blondinbellas.se bieberfever.se twilightsweden.se robertpattinson.se blablabla är la några mer ocksåXD man märker att jag är beroende av twilight och Justin bieber.. men jag kan inte hjälpa deet!!! jag är en tjej som drars in i de populära sakerna in världen.. kommer ihåg att jag hatade Justin Bieber i början och att jag tyckte att han var fjolig, haha men titta nu så är jag beroende av hans musik. När twilight kom ville jag inte äns se då den på bio, tyckte det var läskigt med vampyrer..:D haha ganska komiskt! kollar på vampire diaries och läser true blood nu..
Nu kände jag att det blev lite mkt skrivet så ska ta och sova nu. hmm var jätte trött nyss men nu är jag skit pigg. kanske har med att jag inte orkade plugga mer..


Kommentarer
Postat av: Heidi

den är i storlek 38 faktist :( men satt bra ändå på mej:) om den sitter bra på dej med så kan vi ju dela på den. du kan få ha den mest ;)

2010-10-25 @ 23:28:08
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0