28 oktober

Kan man trivas så bra på en skola som jag gör nu?? Det är till och med roligt att gå till skolan, haha trodde aldrig att jag skulle säga det:S Det här får mig att inse att bollebygdskolan var en riktigt rutten, äcklig, ful, dålig blablabla skola. Tycker synd om jenny som ska gå ett år till där:( iaf så älskar jag bäckäng och personerna i min klass<3:)

Nu ikväll blir det lite matte bara, sen kenza tyra show kl 9. Imorn går jag som vanligt till 11.10 och seen på kvällen blir det bäckäng FEST:D! nu är det maskerad, eftersom det är halloween snart. Vill inte vara utklädd till så mkt så ska typ bara tupera mitt hår massa och ha svart smink;) Rockare. hah får se hur det blir men det. men det ska bli skit kul iaf;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0