21 oktober

Fick precis skolfotot. hm, vet inte om jag är nöjd eller missnöjd..
Idag slutade man halv 12, pga jag vet inte vad.. sen stack jag och massa tjejer från min klass ner till golden elephant. gooott. Sen blev det stan med Daniella, spontan köpte en halsduk för 179 kr.. ganska dyr för min plånbok med tyckte så mkt om den:D och ett + är också att halsduken är inte bara en halsduk, utan man kan också använda den som klänning, kjol mm. hehe vet inte hur det kommer se ut men jag ska testa.. :P
Imorn är det fredag och jag slutar som vanligt 11.10. Sen får man se vad fredagen blir till.
På lördag är det iaf tjejkväll med tjejerna från min klass:) kul
Det snöade också idag för de som inte märkte det... NOW!

Kommentarer
Postat av: Heidi

ooh har du fått ditt skolfoto!! i wanna seeee <3

2010-10-24 @ 00:52:23
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0