världens bästa kompis

tjohoo, ganska härlig vecka! Idag hade vi nada lektioner bara en så kallad "bildningsresa". Höll på i ungefär 2 timmar sen stack man hem
Imorgon är man leedig!! ska nog bara vara hemma och plugga till samhäll, men asså jag FATTAR inte varför man måste kunna något om politik:S haatar det, vill bara spy på det.. och på FREDAG smäller det!! näst sista harry potter filmen! som jag har länktat. men besviken på att jag inte går på premiären som är idag :´( jag vill alltid gå på premiären, man får en sån bra känsla, aja men hoppas att jag får samma känsla på fredag. ska iaf se den med världens bästa Jenny<3<3 lika stor harry potter nörd som jag så det blir kuul!

I helgen fick jag en kick om hur mycket jag verkligen ääälskar jenny!!! skulle typ döö utan henne, och jag är så tacksam över att jag har haft henne hela mitt liv och kommer att fortsätta ha henne, ingenting skulle kunna komma oss emellan, vi har ALDRIG bråkat, vilket jag tycker är såå häftigt!!


två små bästisar<3

Kommentarer
Postat av: Jennuuuuu

Du är bäst hanna! Kommer aldrig bråka med dej för vi e bästisar for ever and eveeeeeeeeeeer" :P Puss på dej älskar dej!

2010-11-18 @ 18:59:00
Postat av: Heidi

så söta ni är! Tack Jenny för att du alltid funnits där för hanna! :D

2010-11-24 @ 09:46:35
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: heidi

uppdatera snart?;)

2010-11-25 @ 10:30:26
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0