26 november 2010

Håller på för fullt att städa mitt rum, testar lite kläder också, tom tex klänningar som jag hade i  somras. testade min klänning som jag hade på niornas bal, hihi den är alldeles för stor nu så kan inte använda den! då blev jag glaad för det betyder att man har gått ner i vikt, + att jag testade en klänning som jag köpte för kanske 3 veckor sen. När jag köpte den var den perfekt men liite tajt vid brösten, när jag testade den nu var den typ perfekt men lite stoor, haha att det kan gå så snabbt:S men glad är jag iaf! :)

idag blir det tacos och myys hemma:)<3

Kommentarer
Postat av: jenny

hahha, duktig du e hanna! (Y)

2010-11-27 @ 18:29:35
Postat av: Anonym

aa du har blivit såå smal! är avundsjuk! du får inte gå för mkt ner i vikt bara :) ha en bra balans mellan kost, motion och sömn :)



skit fin bild btw<3

2010-11-30 @ 18:10:00
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0