.....

Hallooo... ensam hemma nu tills på torsdag, gaanska härligt faktiskt;) Varit med heidi typ varje dah. Igår var jag i stan och försökte hitta kläder till skolavslutningen+balen. Jag är verkligen kräsen när det gäller att köpa klännigar:s tittade igenom HELA borås men nejnej inte hittade man någonting. Hittade iallafall ett vit söt linne och ett par korallfärgade shorts, båda från gina.. Kanske har på det på skolavslutningen, maybee.. Trevlig  dag igår med heidi iaf;)
Today så var det skola... Matte jobbar man hårt med nu också så att man kan komma ut med bättre betyg:S Nu är heidi här och vi ska råplugga i 2 timmar innan eurovision song contest börjar;D älskar såna program! Vi smysa till med vitlöksbröd och ben & Jerry, mums!




Nu ska jag fortsätta med pluggandet medans jag lyssnar på Justin bieber(jag vet att jag är en nörd, haha;D) och dricker redbull :)

Imån har jag orientering, me not like...

Kommentarer
Postat av: emma.



Rosa shorts? Tja.. varför inte. :)

Vilket datum har du skolavslutning?

2010-05-26 @ 06:23:14
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0