home

Nu är man då hemma från branäs, var as kul! ramla bara några 100 gånger;D hehe ska la lägga ut bilder någon dag. helgen har varit bra också, varit men jenny typ hela tiden och vilat, på fredagen var jag med heidi på bio och såg remenber me, den var helt underbar!! har nog aldrig gråtit så mkt till en film förut.. var så sorglig och samtidigt lycklig. den får iaf 5 av 5 stjärnor av mig:D 
Eclipse trailern har kommit ut också :D och om en vecka landar new moon i våran brevlåda;D hihi längtar!
Nu ska jag sätta mig framför teven och se angel!:)


Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag tror att du gav själva filmen egentligen 4 av 5. men sen gav du 5 av 5 bara för du älskar Rob :D hahaha skojjaa. Det var såååå kul och gå på bio med dej :D lovelove<3

2010-03-14 @ 21:35:58
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Heidi

Jag tror att du gav själva filmen egentligen 4 av 5. men sen gav du 5 av 5 bara för du älskar Rob :D hahaha skojjaa. Det var såååå kul och gå på bio med dej :D lovelove<3

2010-03-14 @ 21:36:17
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0