...

Blev en sväng till stan idag efter skolan. Ville fylla upp min garderob lite för om 6 dagar så åker vi till Branäs med klassen :D ska bli såå roligt!! När vi skulle åka till stan så kom jag på att jag inte hade något kort, blev att jag gömde mig vid toaletterna på tåget och bland sätterna ;D haha.. blev ganska orolig för trodde att jag skulle bli tvungen att betala böter men som tur va så lyckades jag med att inte bli tagen;D haha.. 
Skulle ju som sagt bli stor shopping men när man slutar så sent och inte kommer till stan förens efter 4 och så måste man ju äta så det blev att man bara hann vara i stan i en timma. Hittade iallafall en ögonskuggspenna ;D haha
Nu ska jag försöka plugga till NO provet som är på fredag;S

På onsdag fyller min bästabästabästa vän 15 år, GRATTIS JENNY<3


Kommentarer
Postat av: Heidi

vadå tåg? åkte du tåg till borås från bgd? det där me att gömma sej berätta du inte för våra parents va? hahaha

2010-03-02 @ 08:58:31
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: JennyBäst

Ja flr rrr!

2010-03-02 @ 17:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0