...

Såå fint väder det har varit i dag, missade halva när jag sov till tyi ett men han sola lite iaf. har varit i kära fjällasjön i några timmar nu tillsammans med Jenny och syster Heidi. Mycket sol och bad blev det;) gött
Nu sitter jag här med en kall is te oxh funderar på vad jag ska göra:P
Nu är det bara en vecka kvar av sommarjobbet, SÅÅ himla härligt!! sista gången jag har sommarjobb:S fast det blir härligt sen när man har lite mer pengar i fickan ändå:P hehe. Sen på lördag åker jag till Polen tillsammans med jenny och family;D ska bli såå kul!

Imorn blir det förmodligen varberg tillsammans med systrarna och kusin:)!

Byebye

Kommentarer
Postat av: Jännu

Haannää, jag vill ha bilderna från polen på nåt sett! :P Vi kan lägga in dom på en cd elr nåt? :) PÖSS

2010-07-29 @ 12:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0