michaeljackson

Nu har man då valt gymnasiet:) har verkligen varit så svårt att välja, har hela tiden varit 90% säker på att mitt val skulle se ut så här: första val Barn & fritid på Almås, andra val Media på Viskastrand och Stylist på Almås. Men sen berättade heidi att hon hade pratat med en som gick barn och fritid och hon sa att det inte var en bra linje alls, att det var jätte slappt och att skolan inte var bra! detta var då i torsdags och jag hade 5 dagar på mig att välja, fick paniik :P Men jag blev jätte nöjd med mitt val nu :D fattar inte att jag tänkte på det förut, det blev iallfall som första val Global Framtid på Bäckäng, andra val Europa på Bäckäng, tredje val Barn & fritid på Almås och sen Media på Viskastrand :) suuper nöjd, hoppas bara att jag kommer in med mina poäng....

Idag har jag iallafall varit i skolan, vi hade innebandy turnering. Brukar inte tycka om det alls för alla i min klass tar det alltid så seriöst men det var as kul idag ;) vi delade upp våran klass i 2 lag, mitt lag kom trea och det andra laget vann hela skiten! hehe :P Sen kom jag iallafall hem och började göra läxor direkt. Sen vi 6 tiden så var det föräldramöte, vi bestämde lite inför klassresan till Branäs.
Nu sitter jag här och lyssnar på Michael Jackson och försöker göra läxor:) I LOVE MICHAEL JACKSON ;D hahaha

ps: jag fyller 16 imån:)


Kommentarer
Postat av: JennyBäst

GRATTIS IMORN FÖR TUSAN HANNA!

2010-02-01 @ 20:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0