6 december 2010

känner mig inte så jätte pepp på plugga huvet av mig nu i flera timmar, men jag har laddat upp med en redbull så jag ska nog klara det, plus att mamma har bakat lussebullar, muums! :D för övrigt så är jag as förskyld, känns inte som att jag varit så förskyld som jag är just nu, men hoppas att det går över snart iaf. Det är alltid så för mig, att när man är som mest förskyld vill man verkligen ut och träna!! Frustrerande kan man säga..

Jag mår förövrigt mycket bättre, om man någonsin känner sig nere och behöver piggas upp ska man ringa till min syster Heidi, hon är bäst!! genom att bara säga några ord kan hon få en att må såå mkt bättre!! jag troor nog att jag har världens bästa systrar!! ;)

Det jag hatar med vintern är kylan och att man inte kan bli bruun:( vill ha sooommar!!!


Kommentarer
Postat av: jeeenu

Vackertvackert! Var e den tagen? :P

2010-12-06 @ 21:37:30
Postat av: Heidi

så snälla saker du säger om mig! du är också bäst! vi ses på fredag :D många kramar<3<3

2010-12-07 @ 21:21:32
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0