halloo

veckan var bra onsdagen kom maria, kimmo, ozzy och kimmos systers barn rasmus hit och vi åt mat och fikade . tog massa söta bilder på kusinbarnet!;)
Igår åkte jag och jenny till borås efter skolan, var på jakt efter födelsedags presenter men hitta ingen ting, blev bara mcdonalds :P sen skulle vi ta bussen hem 10 över sex men så tappade jag mitt 100 kort i viskan ;D så fick betala ist :P lite korkat e jaag! Sen åkte vi hem till var och en och så kom jenny runt 8 till mig  :) Spelade singstar i 2 timmar, våra hjärnor typ sprängdes och min röst är helt förstörd nu ;D såg på Twilight sen också! ÄLSKAR den filmen, har sett den 6 gånger nu XD haha och sen efter det kollade vi en stund på förtrollad ;P. seen ssoov vii :)

Idag ska jag nog till Jenny med Mia och se på Eurovision song contest! ska bli riktigt roligt :) har inte varit tillsammans på svina länge :) <33

Lite bilder .

  
 
Katjas balklänning till student balen :)


Kommentarer
Postat av: Heidi

sv: ofta finland va "sviin bra" när dom kom siist :( haha. åhh katja e så fin i den klänningen :D

2009-05-17 @ 13:13:46
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Jennyn

Åh jäklar va fin katja e! :O Haha hanna du e en klant! :D xD

2009-05-17 @ 14:10:44
Postat av: kusin emma.

Ozzy är ju världens sötaste.. ojoj :D



Och Katja var väldigt fin i sin klänning! :)

2009-05-18 @ 11:40:11
Postat av: ida

vilken fin klänning, hon passar bra i den ! :D

2009-05-18 @ 20:00:09
URL: http://septemb3rbarn.blogg.se/
Postat av: Heidi

hanna du borde kanske uppdatera lite oftare ? :D

2009-05-21 @ 15:35:54
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Katja

hanna du måste uppdatera!:P

2009-05-26 @ 09:07:36
Postat av: Jennynjo

Hanna UPPDATERA! Höhö skoja bare. xD

2009-05-27 @ 19:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0