hejhej:)

Idag vaknade jag att jag hade jätte ont i magen åt frukost och mådde ännu sämre så stannade tyvärr hemma:/ hade dock orgientering idah så missade det :/ lite tråkigt.. gick och la mig sen igen då. Vaknade halv 11 gick och läste lite sen gjorde katja mat till mig och sen tittade jag lite på tv :) Gjorde inte så mkt mer :P Imorgon har vi studiedag så är lediig :) härligt.. Vet inte riktigt vad ja ska göra, kanske ska ha gäster på kvällen, vi får se :)

Orkar inte skriva mer så byebye :)

Kommentarer
Postat av: ida

hej! det hade varit trevligt. Men jag kunde ju tyvärr inte denna helg;( hoppas att ni har trevligt ändå, så syns vi en annan dag! puss.

2009-05-07 @ 22:07:05
URL: http://septemb3rbarn.blogg.se/
Postat av: Heidi

d va riktigt gulligt faktist att katja laga mat till dej :) hon kan va snäll när hon vill haha

2009-05-10 @ 20:07:24
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Jenny

:PUsch för sjukhet! xD men kommer snart nue!

2009-05-15 @ 19:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0