...

gokväll! Idag har man då shoppat lite till seglingen imån, blev en svart kofta mm :) skolan va ganska bra, tittade på musikalen och såg när Jenny sjöng, ville att hon skulle sjuna solo för hon sjunger faktiskt jätte bra :) men hon är feg tror jag ;D hehe. sen åkte jag då till stan med mamma:) Skit trött nu så skiter i att göra läxor även om det vorde bra, hehe :P ska nog upp och läsa lite!

Imorgon har vi halv dag så slutar typ kvat i 12, sen ska jag hem och packa till seglingen och så kommer sonja och hämtar mig runt 6 tror jag så åker jag hon och mia och tittar på musikalen en sista gång och sen bär det nog av till öckerö där seglingsbåten är tror jag;D pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: jennyeuoyå

Hanna lägg in bilder från seglingeeen! Elr kom hem till mej å ge mej dom! :P <3

2009-06-05 @ 20:17:13
URL: http://vasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0