...

HEJ JENNY..

i måndags fyllde mamma 46 år, har bara inte orkat att uppdatera :P men jag försökte baka mammas goda smör bullas och jag lyckades faktiskt ganska bra :D sen grillade vi kyckligs grill spett och korv och potatis klyftor till det :) sen gav vi mamma lite presenter och fikade med filadelfiatårta som var dekrorerad av mig med jordgubbar och björnbär :)

indag har jag bara gjort lite på no uppgiften, vi ska ha en redovisning om ett ekosystem och jag fick Slättsjö vad det nu är , haha :P sen bakade mamma rabarber paj :) gott!!

imorgon ska jag se Jenny sjunga på musikalen i skolan, ska bli roligt  ;D sen på fredag bär det av till segelbåten med Jenny, mia, sören och sonja;D ska bli såå roligt;D  Tack jenny<3  hehe :P

pussheej


Kommentarer
Postat av: Jenny/ Inspektörn.

1. Ååh så gott me filadelfia tårta! :S :D

2. Idag hanna. Inte indag.

3. Det ska inte bara bli kul att titta på när jag sjunger. Det ska bli SKIT KUUUL. DET BÄSTA SOM HAR HÄNT DEJ I DITT LIV! :D Så kul ska det bli.

4. Varsegood.



Annars var allt bra hanna. GRATTIS, du har lyckats med detta inlägget. :)

2009-05-27 @ 20:07:26
Postat av: määyah

hihi de ska bli ruuligt:D

2009-05-28 @ 19:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0