...

Hallojsan. Nu sitter jag här vid datan och fixar lite med bilder och lyssnar på lite musiik, men snart ska jag upp och ha lite lördagsmys med melodifestivalen och godiis, Jag tycker att E.M.D ska vinna med Baby goodbye.

Today så vaknade jag runt kl 12, guck upp och kollade på tv och sen åkte vi kl 3 till hestra cafe kyrka och där vra vi ett tag :) Sen stack jag och pappa til hammakväll och köpte lite godis. Igentligen skulle Maria,kimmo och Ozzy komma idag men det blev ingen ting för dom han inte :/. Imorgon ska jag nog till stan på förmiddagen med Amer och Katja, vi ska försöka köpa någon 20 års present till vår kära syster som fyller 20 den 25  mars :) Sen kommer vi nog hem och så kommer kanske maria, kimmo och ozzy imån kanske runt kl 3. Det blir kul för vi har inte träffat dom på ett tag och ozzy har säkert blivit jätte stor ;) han är juh snart ett halvår.. Men nu ska jag gå upp.. 
 
Goodbye
I miss Jenny<3

Kommentarer
Postat av: Jänyye!

holahola fjolla! :D Najs blogg du har här! Du e så duktig! xD

imorn ska vi te staden! höhöhöh!







Höh! <3

2009-03-26 @ 18:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0