23/3

Hallojsan! ;) Dagen har varit väldigt bra. Först var det skola som vanligt och det gick ganska snabbt, normalt brukar måndagar vara såå seeeeeg! Hade ingen idrott idag heller för niorna har volleyboll tunering. Vi ska ha påp onsdag. Det ska bli kul :)

Efter skolan stack jag till lilla väsii. Först gjorde vi lite läxor och åt glass (mums) :P sen stack vi ut och spelade volleyboll och tog en till glass :P och sen spelade vi lite badminton och det gick ju ganska bra kan man ju säga, hehe :P
Sen gick jag hem kl 7 och nu sitter jag här. Ska snart upp och göra lite läxor och sen titta på 183 dagar.

Pussbye<3


Vill ha sommar!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad små ni är!!:P

2009-03-31 @ 08:43:19
Postat av: Katja

vad små o söta ni är:P

2009-03-31 @ 08:44:06
Postat av: ida

jag med! :D

2009-04-06 @ 21:49:03
URL: http://septemb3rbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0