....

Orkar inte skriva mycket men idag har jag iallafall varit i gbg med Katja, sara, simon och amer. Åkte runt 12 dit och först gick vi till universeum och var där ungefär 3 timmar, vann ett vatten quis och blev nästan atakerad av en fågel!  Eller det var typ jag som sprang på den men hehe :P det va iallafall riktigt kuligt :) sen runt 4 gick vi ner till stan som var skit långt borta för vi skulle gå till en jätte god resraurang men nar vi kom ditt så visa det sig att dom hade stängt så vi blev ganska sura där :P så vi gick och åt på pizza hut istället :S det va la goda pizzor men sååååå dyrt!!! ät aldrig där ska jag bara säga :S hehe. 

Åkte la hem sen runt 7 och tog en sväng till sara och simon typ en halv timma och sen stack vi till mat affären och handlade lite till midsommar, ska nämligen åka ner till haha kommer inte på vad det heter:P men vi ska iallfall äta och grilla massa gott och kanske till och med tälta där om det blir någorlunda fint väder :) ska la bli mysigt! Efter mat affären stack vi tillbaka till sara och simon och åt god mat och spelade lite till. Sen stack vi hem vid elva.

Nu sitter jag här och tråkar och tänker på hur många som ska åka utomlands, så avundsjuk!! Får vänta 2 veckor och 3 dahar innan jag åker till finland och ska vara där i en månad, hehe ganska länga men det blir la kul ändå :P Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0