Helgen

Helgen har varit ganska bra, lite långtråkigt som vanligt. På fredan så åkte jag, katja och pappa till stan för att jag skulle köpa cd skivor så att amer kunde ladda ner lite filmer till mig och katja skulle på tjejkväll :) sen kom vi hem och åt lite pizza. ungefär 20 i 7 förjade jag baka en sockerkaka för att jag ville ha något gott till filmen cheetah girls som hade premier på disney channel, men kakan blev inte så bra för att jag råkade ta forum vetemjöl som man har till matbröd istället för att ta vanligt vetemjöl, så min kaka blev väldigt hård, torr och smulig. :P. sen tittade jag på lets dance också. Kan inte fatta att blondinbella åkte ut!! ? det trodde man inte :P

Lördagen så slapade jag mest, Jen (jenny) kom på kvällen med chips och cola, :D och vi spelade singstar abba nästan hella kvällen. sen såg vi på första mumien filmen och sen på en film som var skit rolig, vet inte vad den heter men den var ungefär som eurotrip eller hur det nu stavas :P Sen planerade vi hur vi ska fira min födelsedag;D först ska vi nog gå och bowla sen  fika och sen gå på bio och se I taket lyser stjärnorna ;D Blir nog kulig!!

Idag ska jag bara vara hemma och plugga, och kanske se på någon film 

Hajdå..


Kommentarer
Postat av: Heidi :)

Hoppas ni får riktigt kul på fredag siis :) då ni ska fira din födelsedag. :)

2009-01-26 @ 07:58:55
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0