Halloo:)

Skriver idag mitt första inlägg:) hade tänkt att göra det då jag skaffade bloggen men orkade inte, och nu några månader senare börjar jag:)

Idag har man varit sjuk (och igår också) men jag ska till skolan imån för ska spela upp en pjäs tillsamans med några andra i min klass. pjäsen handlar om mobbning. Vi har dellat upp klassen i 3 grupper så det finns 3 pjäser. Pia, Johan, Markus, Linnea, Crespo(Christian) och jag är i en pjäs. Och pjäsen, ja den är inte så himla bra men det är ingen som begär så mkt för vi är ju inga proffs :P men det ska bli roligt iallafall att spela upp den!! :)

Vaknade runt 10 idag med att katja började prata med amer i en halv timma, lite iriterande men det gjorde så att jag vaknade..  Sen gick jag upp och la mig i soffan och va där i någon timma, orkade inte gå upp. sen har jag bara sett på tv hela tiden typ;P lite långtråkigt men vad ska man göra när man är sjuk.. och nu sitter jag här. 
 
Kram Hanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0