bio,bowling,pizza

Hej alla. igår så var jag ju med mia och jen;D först kl 6 så bowlade vi och första omgången van mia och sen jen :P vann ingen gånd:/ hehe.. sen så gick vi och hämtade biljeterna till benjamin buttons otroliga liv, sen gick vi till ica och käpte lite godis, chips och cola. Sen gick vi till pizzeria campino och vi åt lite pizza i en timma typ, segade jätte mycket :P set var gott.. :)  Sen gick vi till bion rung halv nio och vi köpte lite mer god saker och så gick vi in till biografen.. :P   Filmen var jätte bra men lite för lång för mig, den var 2 t och 45 min :P Sen stack vi hem, dom skulle sova hos mig men vi var så trötta så alla åkte hem. Fick även en fin present av mia och jen, en tuperings kam, örhängen och naglack. tack så mkt. 

Ikväll så är det tjejkväll hos Fanny ;D det är alla gamla klasskompisar från olsfors som är bjudna. är typ som en klass fest fast bara för tjejerna.. :) det ska bli riktigt roligt faktiskt. man ska sova över också om man vill . 
 
lägger in lite bilder senare :)  pusshej<3



     
Jag och jen <3


  
       Mia och jag<3                                       






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0