22/1

Hellooo! snart är det helg ;D tror inte att det händer något speciellt men kanske ska vara med Mia och Jen ( igentligen Jenny men hon vill bli kallad så :P) på fredag, kanske ha en liten film kväll, cheeta girls 3 ha premier på disney channel kl 7 så det blir nog den! :D

Idag har jag inte gjort så mycket, har varit i skolan och vi hade musik ;P Det vad katastroff!! för våran musik lärare var inte där så vi hade någon vikarie, det var bara massa musik hella tiden, har fortvarande ont i huvet från det :P sen hade vi SV/SO och vi tittade på en jätte bra och rolig pjäs som några i min klass hade :D sen kom man hem och jag tittade lite på teve och åt pizza och nu sitter jag här.

Började läsa en jätte bra bok som heter I taket lyser stjärnorna, började läsa den bara för att den 30 januari har filmen premier!! ska nog gå och se den efter jag har läst färdigt boken. iallafall den e skit bra, även om jag inte har läst  så mycket ur boken så tycker jag att man ska läsa den! men nu ska jag hålla på med lite bilder till min blogg.

Pusspuss, skriver mer imån!

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0