Helgen

Fredag.
Igår så var jag först i skolan och vi hade matte, no och jag fick reda på min teknikuppgift, fick bara G:/ hade jobbat jätte mkt med den så jag blev inte så nöjd, sen hade idrott och mer.. Sen när jag kom hem så började jag typ städa direkt för släktingarna skulle komma till oss. Och dom kom runt halv 7 och vi åt piråger eller hur det nu stas, bullar, tårta mm:)
det var väldigt roligt, fick träffa världens sötaste bebiis också:) sen fick jag ett jätte fint halsband av kerstin och 500 kr av hella släkten :) blev jätte glad, för nu kan jag köpa min efterlänktade ipod!! :D sen så tittade vi lite på lets dance och så :) och sen åkte dom runt 11.

Lördag.
Idag har jag typ bara slöat, kollade på oth och åt rester från igår :P sen åkte vi till affären runt 6 och vi köpte lite små saker, och sen kom Jen och vi tittade på första melodifestivalen. Det var inte alls lika roligt som föra året:/ men nu ska jag gå upp och se herry potter och fenixorden :)

pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0