Hallooo

Hejsan :) har inte skrivit på rätt så länge, man har typ aldrig tid. Men min helg har varit ganska bra. I fredags så var jag först i skolan och sen åkte jag till stan med pappa för att jah skulle testa vad jag hade för stolek på converse för att pappa skulle ju åka till usa ;) sen kom vi hem och vi åt pizza och jag såg lite på världens bästa serie oth och senare lets dance.

Lördag morgon vaknade jag runt halv 8 för vi skulle köra pappa till landvetter, där väntade vi ungefär 2 timmar och vi fikade lite och såg pappa flyga iväg;) sen kom vi hem och spelade spel, åt mat mm :P hehe. sen runt halv 3 åkte vi till hestra cafe kyrka :). Vi åkte runt 6 och då kom kusiin ida<3 och vi spelade massa singstar, åt mackor, tittade på melodifestivalen och sen tittade jag och ida på Dagboken. Det är typ världens sorligaste film som har gjorts. sen sov hon över och vi vaknade runt 10 och hon åkte ungefär 11.

Idag så har jag inte gjort någon ting typ, har inte mått alls bra så jag har bara tittar på oth, sovit och ätit. Vet ikke om jag ska till skolan. Men kl 12 börjar oscars galan. vill försöka vara uppe men jag tror inte jag får och tror inte jag orkar..

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0