940202

Hallåå :) igår fyllde jag då 15 ;) På morgonen väckte mamma o heidi mig 20 över 6 och dom sjöng och så :) fick ingen present då för dom skulle till jobbet. sen fixade jag mig till skolan. I skolan var det som vanligt tråk.. och klassen sjöng för mig. :P Sen hämtade mamma mig och några andra i skolan, för hon slutade jobbet samtidigt. se kom vi hem och mamma började göra mat och jag tittade på tv :P runt kl 6 började vi äta, kycklingfile, ris och curry sås! skit gott :D
Sen öppnade jag mina paket ;D Fick jätte fina saker som tex 300 kr från mamma och pappa, halsduk av mamma, 400 kr presentkort på gina tricot av heidi och omer, jätte fina silver örhängen av mamma, 2 par skor av katja och Amer, one tree hill sesong 3 och 4a av pappa<333333333333333333 och lite mer ;) Sen efter allt öppnande åt vi tårta och spelade lite buzz och sen tittade vi på en film som heter Get smart. var faktiskt riktigt rolig;D sen gick jag och sov :)

3/2
skolan idag som vanligt, den var tråk också som vanligt. kom hem sen och åt och tittade på tv. sen åt jag tårta också och började på en film med pappa , den hette City of ember. väldigt bra:) och nu sitter jag här och fixar lite med bilder och så..


Mammas goda tårta                                                                             


Mina presenter :)


Tog kort på gamla bilder häromdagen :D Jenny jag och ida ;D<3


Örhängen jag fick från mamma<3
 

                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0