20 april

HolaHola! Dagen har varit ganska slapp, Slutade kl 11 hade halvdag. Åkte in till sandared med mamma sen efter skolan, fixade mitt bankkort och köpte glass och så. kom hem och läste i 2 timmar ungefär och började se en film sen. har inte orkat att gå ut en men kanske ska ut på en promenad snart och ta lite vårbilder :) imårgon kanske jag ska tillbringa dagen med mia :) kanske ska till stan efter skolan, har tyvärr inga pengar då eftersom jag inte har bankkort längre så får väll bara hänga med utan att köpa något..

Är så fint väder, längtar verkligen till sommaren. Men fick reda på igår att jag ska vara i Finland 1 en MÅNAD.. kommer verkligen att längta hem :P första veckan blir iallafall rolig får då är ida,komma,maria och ozzy där så då kommer vi hitta på mer saker :P Längtar iallafall :P hehe

pusshej!



SOMMAREN 2008 <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kroatien igen tror jag att det var (A) haha. dock inte samma ställe men:D



vilka härliga bilder du har, jag ser inte alls galen ut ! och finland lär bli härligt, hoppas det är fint väder bara :)

puss

2009-04-22 @ 21:46:04
URL: http://septemb3rbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0